Striscia d'acciaio inossidabile 316L per a fabricazione di tubi di riscaldamentu è tanki chimichi
- I MUVRINI
- paràmetru
- Travaux
- nvistigazioni
I MUVRINI
Luogo di Origini | China |
Name Brand | ECG |
Material Type | 316L, 316L |
Standard | ASME, ASTM, EN, BS, GB, DIN, JIS etc |
Quantità minimu di ordine | 1 ton |
Prezzo | Negotiable |
Imballaggi | Imballaggio standard per l'esportazione di mare |
Time domicilio | 5-15 ghjorni sottumessi à u requisitu è a quantità di i clienti |
Cunnizzioni pagamentu | TT, L / C |
Ability Ability | 3000 tunnillati annu |
● L'acciaio inossidabile hè una lega d'acciaio chì cuntene almenu 10% di cromu, facendu resistente à a corrosione. L'aghjunzione di cromu à l'acciaio inossidabile crea una fina film d'oxidu di metallu nantu à a superficia di u metale chì pruteghja contra i materiali corrosivi.
● Un gradu populari di l'acciaio inossidabile hè l'acciaio inossidabile 316L hè generalmente cumpostu di 16 à 18% di cromu, 10 à 14% di nickel, 2 à 3% di molibdenu, è una piccula percentuale di carbone. L'aggiunta di molibdenu à l'acciaio inox 316L aumenta a so resistenza à a corrosione cumparatu cù l'altri gradi di l'acciaio inox. L'aghjunzione di altre leghe aumenta ancu e so proprietà.
● I pruprietà è e caratteristiche di l'acciaio inossidabile 316L facenu a seconda qualità di l'acciaio inossidabile più utilizata dopu l'acciaio inossidabile 304. Hè utilizata in ambienti corrosivi cum'è e piante chimiche, raffinerie è equipaghji marini.
● Stainless steel 316L hà un cuntenutu di carbone più bassu è hè utilizzatu in applicazioni chì sottumettenu u metale à risichi di sensibilizazione. A variante di carbonu più altu hè l'acciaio inossidabile 316H, chì offre una stabilità termale più grande è resistenza à u creep. Un altru gradu largamente utilizatu di l'acciaio inox 316L hè u 316LTi stabilizatu. L'acciaio inossidabile 316LTi offre una migliore resistenza à a corrosione intergranulare.
● Stainless uses u principiu di passivazione, induve i metalli diventanu "passivi" o micca reattivi à l'ossidazione da i composti corrosivi truvati in l'atmosfera è i fluidi di prucessu. A passivazione hè fatta espunendu l'acciaio inox à l'aria, induve custruisce l'ossidi di cromu nantu à a so superficia.
● Per rinfurzà a furmazione di a film passiva, l'alea hè intrudutta à un trattamentu chimicu induve hè pulita bè da sottumessu in bagni di passivazione àcida di l'acidu nitricu. I contaminanti, cum'è u ferru esogenu o i composti di ferru liberu, sò eliminati per impediscenu di interferiscenu in a creazione di a capa passiva.
● Dopu a pulitura cù un bagnu acidicu, u metale hè neutralizatu in un bagnu di sodium hydroxide. Un prucessu di decalcificazione elimina altre filmi d'ossidu furmati da operazioni di fresatura à alta temperatura, cum'è a formatura à caldu, a saldatura è u trattamentu termale.
Capitulu Dui - Qualificazioni di l'acciaio inossidabile cumparatu cù l'acciaio inossidabile 316L
● A caratteristica predominante di l'acciaio inox 316L hè u so cuntenutu di molibdenu, chì aumenta a so resistenza à a corrosione. Hè u sicondu più impurtante di tutti l'acciaio inossidabile austeniticu dopu l'acciaio inossidabile 304. L'acciaio inossidabile austeniticu sò differenziati da l'altri acciai inossidabili da u so cuntenutu di nickel o nitrogenu, chì dà à l'acciaio austeniticu una struttura cristallina unica.
● L'acciai inossidabili sò spartuti da u so cuntenutu chimicu, pruprietà fisiche, struttura metalografica è caratteristiche funziunali. E so proprietà meccaniche sò classificate in quattru famiglie: ferrite, martensite, austenite è duplex, acciaio inox chì include cumminazzioni di e prime trè famiglie, cum'è martensite-ferrite o austenite-martensite. A struttura di a matrice di i diversi acciai inossidabili determina e quattru classificazioni o famiglie.
● E famiglie di l'acciaio inossidabile sò più divisu in i gradi chì descrizanu e proprietà di l'aliati utilizati per pruduce. I gradi più antichi sò designati da numeri di trè cifre stabiliti da a Società di Ingegneri Automobilistici (SAE). Ancu l'identificatori di trè cifre sò cumuni, parechji paesi anu u so propiu sistemi, cù l'America di u Nordu chì utilizanu un sistema di sei cifre stabilitu da a Società Americana per Testing and Materials (ASTM).
● Indipendentemente da u sistema di numerazione, ogni qualità di l'acciaio inox deve cunfurmà cù a so cumminazione predeterminata di leghe. Ogni cambiamentu, aghjustamentu, o aghjuntu à una lega impacta u rendiment di una qualità di acciaio inox. Un inseme specificu di caratteristiche, proprietà è qualità di prestazione sò previsti quandu e famiglie è i gradi sò posti inseme è identificati.
I diversi gradi di l'acciaio inossidabile anu diversi gradi di resistenza à a corrosione, forza, tenacità è prestazioni à alta è bassa temperatura. U fattore determinante specificu per i diversi gradi hè a so microstruttura, chì hè osservata cù un microscopiu stabilitu à 25 volte di ingrandimentu. A microstruttura di qualsiasi materiale influenza e so proprietà fisiche, cum'è a forza, a tenacità, a duttilità, a durezza, a resistenza à a corrosione, u cumpurtamentu di a temperatura è a resistenza à l'usura.
● A microstruttura di l'acciaio inox 316L hà strutture di cellula cù cunfini arricchiti cù elementi di cromu, manganese, molibdenu è niobiu, chì aumenta a so resistenza à a corrosione. A resistenza à a corrosione hè migliurata per via di a densificazione, e strutture cellulari fini, è l'arricchimentu di cromu è molibdenu à l'interfaccia.
● Austenitic Stainless Steels: Austenitic stainless steels sò non-magneticu cù altu livelli di cromu è nickel è bassu livelli di carbone. Sò u gruppu più grande è più utilizatu di acciai inossidabili.
L'acciai inossidabili austenitici anu una struttura cristallina cubica centrata in faccia (FCC) cù un atomu à ogni angulu di u cubu è unu in u centru di ogni faccia, una struttura di granu formata per via di nickel chì hè aghjuntu cum'è una lega. A microstruttura di l'acciaio inossidabile austeniticu u rende più duru è più duttile, ancu à temperature criogeniche.
● Quandu sottumessu à alte temperature, l'acciai inossidabili austeniticu ùn perde micca a so forza, chì li dà una formabilità è saldabilità excelente. Siccomu a struttura austenitica hè mantinuta à tutte e temperature, ùn rispundenu micca à u trattamentu termale. Invece, sò travagliati à friddu per migliurà a so durezza, forza, durezza è resistenza à u stress.
● U principiu di lega per tutti l'acciai inossidabili austeniticu hè u nichel, chì hè utilizatu per tutti l'acciai inossidabili austenitici di a serie 300, cumprese i gradi 316L è 316L. Quandu un azzaru inossidabile hà un bassu nichel è un altu cuntenutu di nitrogenu, ùn hè più un acciaio inox 300 serie. A prisenza di nitrogenu in l'acciaio inox hè limitata postu chì pò avè effetti assai negativi. L'acciai inossidabili cù un cuntenutu bassu di nichel è nitrogenu sò classificati cum'è acciai inossidabili di a serie 200.
Serie 300 in acciaio inox
● Austenitic stainless steel 300 serie sò disignati à risistiri a currusioni è usu cù formability excelente è forza eccezziunale à ogni temperatura. L'elementu di definizione di l'acciaio inossidabile di a serie 300 hè u cuntenutu di nickel in percentuali da 6% à 20%, secondu a qualità di l'acciaio inox di serie 300.
● Serie 304 - U più utilizatu di a serie 300 di acciai inossidabili hè a serie 304, chì hè ancu a più utilizata di tutte e leghe d'acciaio inox. Havi una alta resistenza di trazione di 621 MPa o 90 Ksi cù una temperatura operativa massima di 1598 oF (870 oC). E numerose proprietà pusitive di l'acciaio inossidabile serie 304 u facenu ideale per diverse applicazioni.
● Serie 316L - Dopu à a serie 304, a serie 316L hè a seconda inossidabile più utilizata, cù una forza di tensione di 549 MPa o 84 Ksi è una temperatura massima di usu di 1472 oF (800 oC). Ancu s'è a serie 316L hà una forza di trazione più bassa è una tolleranza di temperatura di a serie 304, hà una migliore resistenza à i cloruri, cum'è u sali, chì a rende a scelta preferita per l'applicazioni chì implicanu cloruri è sali.
A parte di a so resistenza à i cloruri, a principal diferenza trà a serie 304 è a serie 316L hè a prisenza di molibdenu in a serie 316L à percentuali di 2% à 3%, chì identificanu a serie 316L cum'è un sistema Cr-Ni-Mo. L'aggiunta di molibdenu rende a serie 316L resistente à i pitting causati da l'acidu fosforicu, l'acidu aceticu è e soluzioni di cloruri diluiti. A forza è a durezza di u molibdenu aumentanu a resistenza à u calore è à l'usura di a serie 316L.
paràmetru
Nome di u Produttu | Striscia di Azzaru Inox |
spissori | Laminato a freddo: 0.15 mm-10 mm Laminato a caldo: 3.0 mm-180 mm |
Finitura superficiale | 2B, 2D, 4B, BA, HL, MIRROR, spazzola, NO. 1-NO. 4, 8K |
larghezza | 8-3000mm |
Length | 1000mm-11000mm o cum'è esigenza di u cliente |
Standard | ASME, ASTM, EN, BS, GB, DIN, JIS etc |
Matière | Principalmente 316, 316L |
pacchettu | Esigenza di i clienti è imballaggio standard di esportazione di mare |
tempu domicilio | 7-15 ghjorni sottumessi à u requisitu è a quantità di i clienti |
Travaux
● Custruzzione di custruzzione, porte, finestri è armature, moduli offshore, cisterne è tubi per cisterna chimica, pruduzzione, magazzinu è trasportu terrestre di sustanzi chimichi, alimenti è bevande, farmacia, fibre sintetiche, piante di carta è tessili è vasi à pressione. A causa di u bassu cuntenutu di C, a resistenza à a corrosione intergranular hè ancu garantita in a cundizione saldata.