Bobina d'acciaio inossidabile 316L per a custruzione per a custruzione è l'industria chimica
- I MUVRINI
- paràmetru
- Travaux
- nvistigazioni
I MUVRINI
Luogo di Origini | China |
Name Brand | TISCO PZSS DELONG HONGWANG BAOSTEEL |
Material Type | 316L, 316L |
Standard | ASME, ASTM, EN, BS, GB, DIN, JIS etc |
Quantità minimu di ordine | 1 ton |
Prezzo | Negotiable |
Imballaggi | Imballaggio standard per l'esportazione di mare |
Time domicilio | 5-15 ghjorni sottumessi à u requisitu è a quantità di i clienti |
Cunnizzioni pagamentu | TT, L / C |
Ability Ability | 3000 tunnillati annu |
● L'acciaio inossidabile hè una lega d'acciaio chì cuntene almenu 10% di cromu, facendu resistente à a corrosione. L'aghjunzione di cromu à l'acciaio inossidabile crea una fina film d'oxidu di metallu nantu à a superficia di u metale chì pruteghja contra i materiali corrosivi.
● Un gradu populari di l'acciaio inossidabile hè l'acciaio inossidabile 316L hè generalmente cumpostu di 16 à 18% di cromu, 10 à 14% di nickel, 2 à 3% di molibdenu, è una piccula percentuale di carbone. L'aggiunta di molibdenu à l'acciaio inox 316L aumenta a so resistenza à a corrosione cumparatu cù l'altri gradi di l'acciaio inox. L'aghjunzione di altre leghe aumenta ancu e so proprietà.
● I pruprietà è e caratteristiche di l'acciaio inossidabile 316L facenu a seconda qualità di l'acciaio inossidabile più utilizata dopu l'acciaio inossidabile 304. Hè utilizata in ambienti corrosivi cum'è e piante chimiche, raffinerie è equipaghji marini.
● Stainless steel 316L hà un cuntenutu di carbone più bassu è hè utilizzatu in applicazioni chì sottumettenu u metale à risichi di sensibilizazione. A variante di carbonu più altu hè l'acciaio inossidabile 316H, chì offre una stabilità termale più grande è resistenza à u creep. Un altru gradu largamente utilizatu di l'acciaio inox 316L hè u 316LTi stabilizatu. L'acciaio inossidabile 316LTi offre una migliore resistenza à a corrosione intergranulare.
● Stainless uses u principiu di passivazione, induve i metalli diventanu "passivi" o micca reattivi à l'ossidazione da i composti corrosivi truvati in l'atmosfera è i fluidi di prucessu. A passivazione hè fatta espunendu l'acciaio inox à l'aria, induve custruisce l'ossidi di cromu nantu à a so superficia.
● Per rinfurzà a furmazione di a film passiva, l'alea hè intrudutta à un trattamentu chimicu induve hè pulita bè da sottumessu in bagni di passivazione àcida di l'acidu nitricu. I contaminanti, cum'è u ferru esogenu o i composti di ferru liberu, sò eliminati per impediscenu di interferiscenu in a creazione di a capa passiva.
● Dopu a pulitura cù un bagnu acidicu, u metale hè neutralizatu in un bagnu di sodium hydroxide. Un prucessu di decalcificazione elimina altre filmi d'ossidu furmati da operazioni di fresatura à alta temperatura, cum'è a formatura à caldu, a saldatura è u trattamentu termale.
Capitulu Dui - Qualificazioni di l'acciaio inossidabile cumparatu cù l'acciaio inossidabile 316L
● A caratteristica predominante di l'acciaio inox 316L hè u so cuntenutu di molibdenu, chì aumenta a so resistenza à a corrosione. Hè u sicondu più impurtante di tutti l'acciaio inossidabile austeniticu dopu l'acciaio inossidabile 304. L'acciaio inossidabile austeniticu sò differenziati da l'altri acciai inossidabili da u so cuntenutu di nickel o nitrogenu, chì dà à l'acciaio austeniticu una struttura cristallina unica.
● L'acciai inossidabili sò spartuti da u so cuntenutu chimicu, pruprietà fisiche, struttura metalografica è caratteristiche funziunali. E so proprietà meccaniche sò classificate in quattru famiglie: ferrite, martensite, austenite è duplex, acciaio inox chì include cumminazzioni di e prime trè famiglie, cum'è martensite-ferrite o austenite-martensite. A struttura di a matrice di i diversi acciai inossidabili determina e quattru classificazioni o famiglie.
● E famiglie di l'acciaio inossidabile sò più divisu in i gradi chì descrizanu e proprietà di l'aliati utilizati per pruduce. I gradi più antichi sò designati da numeri di trè cifre stabiliti da a Società di Ingegneri Automobilistici (SAE). Ancu l'identificatori di trè cifre sò cumuni, parechji paesi anu u so propiu sistemi, cù l'America di u Nordu chì utilizanu un sistema di sei cifre stabilitu da a Società Americana per Testing and Materials (ASTM).
● Indipendentemente da u sistema di numerazione, ogni qualità di l'acciaio inox deve cunfurmà cù a so cumminazione predeterminata di leghe. Ogni cambiamentu, aghjustamentu, o aghjuntu à una lega impacta u rendiment di una qualità di acciaio inox. Un inseme specificu di caratteristiche, proprietà è qualità di prestazione sò previsti quandu e famiglie è i gradi sò posti inseme è identificati.
I diversi gradi di l'acciaio inossidabile anu diversi gradi di resistenza à a corrosione, forza, tenacità è prestazioni à alta è bassa temperatura. U fattore determinante specificu per i diversi gradi hè a so microstruttura, chì hè osservata cù un microscopiu stabilitu à 25 volte di ingrandimentu. A microstruttura di qualsiasi materiale influenza e so proprietà fisiche, cum'è a forza, a tenacità, a duttilità, a durezza, a resistenza à a corrosione, u cumpurtamentu di a temperatura è a resistenza à l'usura.
● A microstruttura di l'acciaio inox 316L hà strutture di cellula cù cunfini arricchiti cù elementi di cromu, manganese, molibdenu è niobiu, chì aumenta a so resistenza à a corrosione. A resistenza à a corrosione hè migliurata per via di a densificazione, e strutture cellulari fini, è l'arricchimentu di cromu è molibdenu à l'interfaccia.
● Austenitic Stainless Steels: Austenitic stainless steels sò non-magneticu cù altu livelli di cromu è nickel è bassu livelli di carbone. Sò u gruppu più grande è più utilizatu di acciai inossidabili.
L'acciai inossidabili austenitici anu una struttura cristallina cubica centrata in faccia (FCC) cù un atomu à ogni angulu di u cubu è unu in u centru di ogni faccia, una struttura di granu formata per via di nickel chì hè aghjuntu cum'è una lega. A microstruttura di l'acciaio inossidabile austeniticu u rende più duru è più duttile, ancu à temperature criogeniche.
● Quandu sottumessu à alte temperature, l'acciai inossidabili austeniticu ùn perde micca a so forza, chì li dà una formabilità è saldabilità excelente. Siccomu a struttura austenitica hè mantinuta à tutte e temperature, ùn rispundenu micca à u trattamentu termale. Invece, sò travagliati à friddu per migliurà a so durezza, forza, durezza è resistenza à u stress.
● U principiu di lega per tutti l'acciai inossidabili austeniticu hè u nichel, chì hè utilizatu per tutti l'acciai inossidabili austenitici di a serie 300, cumprese i gradi 316L è 316L. Quandu un azzaru inossidabile hà un bassu nichel è un altu cuntenutu di nitrogenu, ùn hè più un acciaio inox 300 serie. A prisenza di nitrogenu in l'acciaio inox hè limitata postu chì pò avè effetti assai negativi. L'acciai inossidabili cù un cuntenutu bassu di nichel è nitrogenu sò classificati cum'è acciai inossidabili di a serie 200.
Serie 300 in acciaio inox
● Austenitic stainless steel 300 serie sò disignati à risistiri a currusioni è usu cù formability excelente è forza eccezziunale à ogni temperatura. L'elementu di definizione di l'acciaio inossidabile di a serie 300 hè u cuntenutu di nickel in percentuali da 6% à 20%, secondu a qualità di l'acciaio inox di serie 300.
● Serie 304 - U più utilizatu di a serie 300 di acciai inossidabili hè a serie 304, chì hè ancu a più utilizata di tutte e leghe d'acciaio inox. Havi una alta resistenza di trazione di 621 MPa o 90 Ksi cù una temperatura operativa massima di 1598 oF (870 oC). E numerose proprietà pusitive di l'acciaio inossidabile serie 304 u facenu ideale per diverse applicazioni.
● Serie 316L - Dopu à a serie 304, a serie 316L hè a seconda inossidabile più utilizata, cù una forza di tensione di 549 MPa o 84 Ksi è una temperatura massima di usu di 1472 oF (800 oC). Ancu s'è a serie 316L hà una forza di trazione più bassa è una tolleranza di temperatura di a serie 304, hà una migliore resistenza à i cloruri, cum'è u sali, chì a rende a scelta preferita per l'applicazioni chì implicanu cloruri è sali.
● Aside from its resistance to chlorides, the main difference between series 304 and series 316L is the presence of molybdenum in series 316L at percentages of 2% to 3%, which identifies series 316L as a Cr-Ni-Mo system. Adding molybdenum makes series 316L resistant to pitting caused by phosphoric acid, acetic acid, and dilute chloride solutions. The strength and toughness of molybdenum increase series 316L’s heat and wear resistance.
paràmetru
Nome di u Produttu | Bobina d'acciaio inoxidabile |
spissori | Laminato a freddo: 0.15 mm-10 mm Laminato a caldo: 3.0 mm-180 mm |
Finitura superficiale | 2B, 2D, 4B, BA, HL, MIRROR, spazzola, NO. 1-NO. 4, 8K |
larghezza | 8-3000mm |
Length | 1000mm-11000mm o cum'è esigenza di u cliente |
Standard | ASME, ASTM, EN, BS, GB, DIN, JIS etc |
Matière | Principalmente 316, 316L |
pacchettu | Esigenza di i clienti è imballaggio standard di esportazione di mare |
tempu domicilio | 7-15 ghjorni sottumessi à u requisitu è a quantità di i clienti |
Travaux
● Custruzzione di custruzzione, porte, finestri è armature, moduli offshore, cisterne è tubi per cisterna chimica, pruduzzione, magazzinu è trasportu terrestre di sustanzi chimichi, alimenti è bevande, farmacia, fibre sintetiche, piante di carta è tessili è vasi à pressione. A causa di u bassu cuntenutu di C, a resistenza à a corrosione intergranular hè ancu garantita in a cundizione saldata.